Pages

22 July 2010

Cel mai bun prieten ...

Voi vorbi aici de cea mai buna prietena a mea.
Poate suna absurd, dar nu e un om. Nu e un animal, nu e o fiinta.
Cea mai buna prietena a mea e o perna mica ce o am din copilarie .
Ea e singura care stie cat am plans, pentru ca tot timpu am plans pe ea. Pe ea o tin cel mai mult in brate, ei imi destainui cele mai adanci ganduri. Cu ea dorm noaptea, ea stie ce visez, chiar daca eu nu imi amintesc.
Ea mi-a sters lacrimie cand nimeni nu ma vedea si nimeni nu o putea face. Ea a fost mereu aici, cand am avut nevoie de ea.
In ea am strans din dinti cand vroiam sa zbier, ea mi-a acoperit fata cand curgeau o gramada de lacrimi si se scufundau in ea.
Cu ea mi-am acoperit gura cand nu mai puteam de ras, cu ea mi-am lovit prietenele in joaca, cu ea am crescut.
Nu pot dormi bine noaptea daca nu dorm cu capul pe ea.
Nu pot scrie pe blog si sa nu o tin in brate.
N-am putut sa ma uit pe geam si sa privesc cerul, daca nu stateam cu mainile pe ea.
E ca si cum, simt un gol si de fiecare data ea il poate completa.
Ea e perna care a avut cele mai multe urme de rimel au de creion atunci cand am plans, ea a purtat in gluma numele unor baieti de care mi-a placut.
Nu are un nume, niciodata nu m-am gandit sa ii dau un nume definitiv. Nu am vrut sa o etichetez, ar fi crud.
Nu as vrea sa ma despart niciodata de ea, nu as putea, nu m-as adapta.
Inspiratia de a scrie despre ea mi-a venit acum, cand plang si o tin in brate.. Mi-am dat seama, ca e singurul lucru care mi-ar mai ramane daca as pierde totul: prietenii, familia, viata ...
Ea stie totul despre mine. Ea a vazut, auzit, simtit fiecare pulsatie a inimii mele cand simteam ca nu mai pot sa traiesc, cand mi-am pierdut increderea in Dumnezeu, ea a fost acolo si mi-a redeschis mintea de multe ori ...
E cea mai speciala perna pentru mine, nimic nu a mai fost atat de special decat un iepure pe care l-am avut.. Dar el a murit. Si atunci, tot pe perna mea am plans, tot pe ea am tinut-o in brate ...
Poate ma credeti nebuna. Nu imi pasa ...
Perna mea, e cel mai bun prieten al meu.

2 comments:

prodigy said...

Nu te va crede nimeni nebuna :)). Tot ce vreau sa iti spun este altceva. Perna aia, chiar daca tu nu vrei sa iti dai seama, esti tu; nu degeaba este zicala : "cel mai bun prienten esti tu". Sper sa continui postarile, ai talent :D.

marce said...

da,chiar ai talent la scris.

Post a Comment

Eu am scris ce-am simtit, unde m-a dus mintea, voi comentati :)